::Snow Pink::
D'Owner!

Ryu Hwa Hwa Youngieee ♥

Yoo Ah Ra Bambi-KittyLeader ♥

Koranggg ! Mesti pelik sebab main page kitorang kosong kannn ? Mwehehe xD Kitorang letak semua tu dalam ruangan stuff kitorang. Kalau nak review, sila klik ruangan Stuff dekat pic bawah okayy sayang ? ♥

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to our wonderland. Owns by two cute and hot girls /bricks/ Zara and Ainaaa :) Kitorang kipas-susah-mati K-POP. Di sini, kitorang buat random, tulis fanfic and everything lahh ! A home to all Kpoppers ♥


Ruangan Tapak kakiii!

Share links ? Comment ? Like ? Okay guyss ! Here ! Here ! Ruangan tapak kaki untuk korang semuaa ♥



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Zara Amelia
Owns Together: Ainaa Comel :)
Others:   


Foreword


.foreword and introduction.

.perkorbanan cinta.





Mina dan Luhan sudah berkhawin atas kehendak kedua-dua ibu bapa mereka. Mina dan Luhan merupakan Kawan sejak kecil. Luhan Masih Sukakan Yoona. Yoona merupakan Kakak angkat Mina. 


Yoona tidak pernah mengetahui Bahawa Mina sudah berkahwin dengan Luhan. Yoona kembali menjalikan Hubungan dengan Luhan. Mina disahkan mengandung. 

Apa akan terjadi kepada mereka? adakah  Mina dan Luhan bersama selamanya? Adakah Yoona dan Luhan akan bersama? 




"Taniah! Isteri awak disahkan mengandung 2 bulan"


"saya ada sesuatu yang nak beritahu.  Nak tunggu suami puan dulu kah?" 



"Saya cintakan awak!"

"Mina, izinkan saya kahwin lagi." 

"Mama, saya nak Luhan....." 

"Awak dah hilang akal ka, Mina?" 

"Ini untuk kebahagian Abang juga mama."


"Kak! Kak, tak merampas kebahagian orang lain. Orang lain yang merampas kebahagian kak."  


"Abang, saya lakukan ni untuk kebahagian abang.  saya tahu saya tak dapat bahagiakan abang."