::Snow Pink::
D'Owner!

Ryu Hwa Hwa Youngieee ♥

Yoo Ah Ra Bambi-KittyLeader ♥

Koranggg ! Mesti pelik sebab main page kitorang kosong kannn ? Mwehehe xD Kitorang letak semua tu dalam ruangan stuff kitorang. Kalau nak review, sila klik ruangan Stuff dekat pic bawah okayy sayang ? ♥

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to our wonderland. Owns by two cute and hot girls /bricks/ Zara and Ainaaa :) Kitorang kipas-susah-mati K-POP. Di sini, kitorang buat random, tulis fanfic and everything lahh ! A home to all Kpoppers ♥


Ruangan Tapak kakiii!

Share links ? Comment ? Like ? Okay guyss ! Here ! Here ! Ruangan tapak kaki untuk korang semuaa ♥



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Zara Amelia
Owns Together: Ainaa Comel :)
Others:   


This love is Ours Part 1





Hwayoung sedang sibuk menyiapkan Assigmentnya yang sudah hampir siap. Ara yang dari tadi asik tersenyum sendiri.

“Kenapa Happy semacam aja ni? Ada apa-apa yang saya tak tahu ka?”Hwayoung tersenyum melihat Ara.

Ara tersenyum malu. “L..”Ara tersenyum malu lagi lalu pergi ke arah Hwayoung

“Kenapa dengan L?”Tanya Hwayoung, Hwayoung sudah mengetahui yang Ara juga menyukai L.

“Awak, L minta Couple dengan saya!”Ara terus menutup wajahnya malu.

“L minta couple dengan awak?”Hwayoung terpaku, hilang senyuman yang terukir indah sebentar tadi.

“Hwa, Betul ka Awak dah tak sukakan L?”Ara pegang tangan Hwayoung.

Hwayoung kembali senyum dan berdiri. “Tu dululah! Saya dah tak sukakan dia!”Hwayoung senyum semanis yang boleh.

“betul ka? Awak tahukan yang saya ni sayang awak sangat?”Ara peluk hwayoung dari arah tepi.

Ya, betul. Awak tahukan yang saya ni sayang awak sangat-sangat Jugak?”Hwayoung ketawa kecil.

“Saya malu sangat masa L buat pengakuan tu.  Dia nyanyikan lagu depan orang ramai. He so sweet”Kata Ara sambil tersenyum girang.

“wah! Awak cakap apa?”Hwayoung tersenyum lagi.

“Saya terkelu waktu tu. Dia kasi saya waktu untuk pikir.”Kata Ara lagi sambil lepaskan pelukan itu dan jalan ke katil hwayoung.

“Baiknya dia!”Hwayoung  Duduk di sebelah Ara.

“Ya”Ara senyum sambil pandang wajah kawan baiknya.

“Penatnya!”Hwayoung baring di atas katilnya.

“Okay lah, Awak tidur dulu. Saya balik bilik saya dulu, ya!”Ara Bangun dan berjalan tinggalkan bilik Hwayoung.

Sebaik saja Ara pergi, Air mata yang di tahan tadi mengalir dengan cepatnya.

“Ara dengan L amat sesuai! Ara cantik, L handsome. Diorang amat sesuai!”Kata Hati hwayoung.

Baginya Ara bukan perampas, Ini salah Hwayoung sendiri yang malu untuk menberitahu L yang dia sukakan L. “Ara langsung tak bersalah, Yang bersalah Aku sendiri.”Kata Hati Hwayoung lagi.  “Aku  Kena lupakan L!”Kata hati Hwayoung.  Hwayoung tertidur kerana penat menangis semalaman.