::Snow Pink::
D'Owner!

Ryu Hwa Hwa Youngieee ♥

Yoo Ah Ra Bambi-KittyLeader ♥

Koranggg ! Mesti pelik sebab main page kitorang kosong kannn ? Mwehehe xD Kitorang letak semua tu dalam ruangan stuff kitorang. Kalau nak review, sila klik ruangan Stuff dekat pic bawah okayy sayang ? ♥

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to our wonderland. Owns by two cute and hot girls /bricks/ Zara and Ainaaa :) Kitorang kipas-susah-mati K-POP. Di sini, kitorang buat random, tulis fanfic and everything lahh ! A home to all Kpoppers ♥


Ruangan Tapak kakiii!

Share links ? Comment ? Like ? Okay guyss ! Here ! Here ! Ruangan tapak kaki untuk korang semuaa ♥



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Zara Amelia
Owns Together: Ainaa Comel :)
Others:   


foreword!




Hwayoung sudah lama memedam perasaan sukanya kepada L. Hwayoung terpaksa lupakan L sebaik sahaja mengetahui L menyukai Ara, kawan baik Hwayoung sejak dari kecil. 


Sunggyu amat cintakan Jiyeon. disebabkan jiyeon yang keras kepala, sunggyu terpaksa lepaskan Jiyeon pergi ke Amerika dan memutuskan hubungannya dengan Jiyeon. Hampa Hati Sunggyu, bila mengetahui yang Jiyeon sudah bertunang dengan Ilhoon, kekasih lama Jiyeon.


  Atas hasil kerjasama Ara dan L  yang cuba menyatukan Sunggyu dan Hwayoung, berjaya. setelah seminggu Hwayoung dan sunggyu bersama, Jiyeon kembali mendapatkan Sunggyu.

Adakah Sunggyu akan bersama dengan Jiyeon?








"Awak, L minta couple dengan saya!"


"tu dulu lah, saya dah tak sukakan dia!"





"Saya cintakan awak. kenapa awak tinggakan saya, Jiyeon"





"saya Kim Sunggyu. selamat berkenalan"



"saya Ryu Hwayoung, selamat berkenalan"





"Aku berjanji, aku akan dapatkan  Sunggyu , walau macam mana  pun!"






"Saya cintakan awak, saya tak nak berpisah dengan awak"





"Ada orang yang lagi perlukan awak, Gyu."






"saya lepaskan awak, kerana saya tahu. awak tak akan bahagia dengan saya"





"Saya cinta awak seorang sahaja, Hwayoung."




"Lupakan hubungan kita, Jiyeon perlukan awak"




"Adakah berpisah akan selesaikan masalah ni?"





"sesungguhnya, saya amat cintakan awak Sunggyu"